Muzyka w galerii


Muzyka w galerii – fakty


Badania przeprowadzone przez instytuty badawcze w USA potwierdziły, iż właściwie dobrana muzyka w miejscu sprzedaży, wydłuża czas przebywania klientów w centrach handlowych i galeriach nawet o 30% zwiększając w ten sposób prawdopodobieństwo dokonania zakupów.


Potwierdzają one również fakt, iż blisko 70% decyzji o dokonaniu zakupów w sklepach zlokalizowanych w galeriach handlowych dokonywanych jest spontanicznie – (reakcja chwili) – i w przeważającej mierze decyduje o tym aura galerii - w tym otoczenie akustyczne – właściwie dobrane dźwięki tworzące właściwą atmosferę w centrum handlowym.


Udowodniono, iż odpowiednio wyselekcjonowane utwory muzyczne działają na klientów relaksująco powodując, iż czują się oni odprężeni i zadowoleni. Tracą wtedy poczucie upływającego czasu i często nawet „bezwiednie” kupują towary, które im się podobają, mimo że przed wejściem do galerii nie planowali ich kupić.


Odpowiednio dobrana muzyka zmniejsza dodatkowo „dystans” pomiędzy sprzedawcą a klientem – ich wzajemna komunikacja zaczyna być bardziej zażyła, sympatyczna, czytelna i zrozumiała, a w efekcie skuteczna. Klienci często czują się wtedy wręcz zobowiązani do dokonania zakupów!


Dobrze dobrana muzyka stwarza też lepszą atmosferę pracy dla personelu. Nie odczuwają zmęczenia, są weselsi, skłonni do żartów, pozytywnie usposobieni zarówno do siebie jak i do klientów. W takiej atmosferze zwiększamy wykorzystanie potencjału każdego pracownika. Personel staje się efektywniejszy i po prostu skuteczniejszy. Takie postawy personelu są bardzo czytelne dla klientów, którzy wyraźniej postrzegają ich profesjonalizm, spokój i wewnętrzny fluid „pozytywności”. Buduje to w szybki sposób doskonałą atmosferę przyjaźni i zaufania - tak bardzo wskazaną dla zwiększania zainteresowania zakupami w galerii.


Muzyka w galerii - kontra komercyjna


Muzyka w sklepie - wolna od opłat (Royalty Free Music) to ogólnie pojęta muzyka bez opłat do ZAIKS, STOART, SAWP czy ZPAV. Co to oznacza w praktyce? Wystarczy jedynie opłacić niewielki miesięczny abonament, bez potrzeby ponoszenia dodatkowych wysokich okosztów tantiem. Będzie to o wiele lepsze rozwiązanie od muzyki komercyjnej, z którą klienci mają styczność na co dzień. Ponadto „Royalty Free Music” daje możliwość stworzenia indywidualnej playlisty dla każdego sklepu z uwzględnieniem jego charakteru, stylu, wyglądu oraz grupy docelowej, do której kierowana jest oferta. Dzięki temu można jeszcze skuteczniej oddziaływać na konsumentów odwiedzających dane miejsce. Decydując się na specjalną muzykę dla sklepu, zyskujesz więcej niż może Ci się wydawać!


Muzyka w galerii - co oferujemy?


Czytaj więcej

Perfekcyjnie dobrane dźwięki (tak naprawdę profesjonalny program radiowy specjalnie przygotowany dla galerii handlowej, zawierający właściwie dobraną muzykę, specjalne i niepowtarzalne jingle jednoznacznie ją identyfikujące - całość perfekcyjnie zmiksowana w jedną całość brzmieniową.


Regularną wymianę muzyki w celu utrzymania ciągłej świeżości brzmienia i aktualności trendów muzycznych. Dobór muzyki w zależności od pór dnia / tygodnia / roku / okoliczności. Stale i konsekwentnie pozyskujemy nowe utwory od niezależnych producentów i wydawców muzycznych.


W chwili obecnej „muzyka bez zaiks” nie ustępuje swoją jakością, różnorodnością i świeżością brzmieniową największym hitom znanym powszechnie z radia i telewizji. Zapoznaj się z szeroką gamą przykładowych brzmień dla Galerii Handlowej.


Przygotowywanie, nagrywanie oraz emisję reklam produktów, towarów i usług dostępnych w galerii oraz promocji, przecen, imprez kulturalnych, happeningów itp. – wszystko to zaplanowane przez specjalistów reklamy radiowej.


Sprzęt emisyjny – jego stałą konserwację i nadzór techniczny.






Top
Muzyka bez zaiks na facebook