muzyka w galerii

BRAKUJE MUZYKI W GALERII?
Zobacz co możemy zaoferować:

muzyka

TYLKO
MUZYKA

Podstawowy pakiet dla tych, którym zależy na pozbyciu się ciszy i zapewnieniu właściwego klimatu muzycznego w sklepie. 

  • odpowiednio dobrana do aury wnętrza i charakteru sklepu
  • dostosowana do pory dnia / tygodnia / specjalnych okazji (np. Boże Narodzenie)
  • muzyka bez opłat do Zaiks/Stoart/Sawp/Zpav
  • zestawy utworów tworzone indywidualnie na każdy dzień
  • baza muzyczna aktualizowana w cyklu miesięcznym

brak

brak

udostępniamy Media-Box do odbioru kanału, który podłączany jest do (istniejącego w sklepie) systemu nagłośnieniowego oraz sieci internetowej
(o standardowych parametrach)

  • emisja programu automatyczna (bezobsługowa) zgodnie z grafikiem godzin otwarć sklepu
    (z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy)
  • niezakłócone odtwarzanie muzyki nawet przy przerwach w dostępie do internetu
  • prosty i szybki montaż urządzenia
  • pomoc i serwis techniczny 24/7 na terenie całego kraju
muzyka i reklama

MUZYKA
+ REKLAMA

Pakiet najczęściej wybierany przez świadomych handlowców zapewniający właściwie dobraną muzykę oraz wparcie sprzedaży (emisja reklam i komunikatów).

  • odpowiednio dobrana do aury wnętrza i charakteru sklepu
  • dostosowana do pory dnia / tygodnia / specjalnych okazji (np. Boże Narodzenie)
  • muzyka bez opłat do Zaiks/Stoart/Sawp/Zpav
  • zestawy utworów tworzone indywidualnie na każdy dzień
  • baza muzyczna aktualizowana w cyklu miesięcznym
Reklama
  • natychmiastowa emisja dowolnych reklam – bez ograniczeń ilościowych i czasowych
  • emisja ściśle według uzgodnionego media-planu
  • rozszczepienie emisji – różne reklamy w różnych sklepach (w przypadku sieci sklepów)
Inne komunikaty
  • podawanie czasu
  • kartka z kalendarza
  • wschody / zachody słońca / długość dnia
  • lokalna prognoza pogody
  • informacje o godzinach otwarcia sklepu
  • dedykacja piosenki dla klientów sklepu
  • jingle radiowe (np. Tu Radio PEPCO)
  • przywitanie klientów (godzina otwarcia)
  • pożegnanie i podziękowanie za zakupy (godzina zamknięcia)
  • specjalne przekazy dla pracowników w sklepie (przed otwarciem i po zamknięciu)

brak

udostępniamy Media-Box do odbioru kanału, który podłączany jest do (istniejącego w sklepie) systemu nagłośnieniowego oraz sieci internetowej
(o standardowych parametrach)

  • emisja programu automatyczna (bezobsługowa) zgodnie z grafikiem godzin otwarć sklepu
    (z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy)
  • niezakłócone odtwarzanie muzyki nawet przy przerwach w dostępie do internetu
  • prosty i szybki montaż urządzenia
  • pomoc i serwis techniczny 24/7 na terenie całego kraju
  • emisja reklam głośniej od muzyki
  • codzienny i comiesięczny szczegółowy raport z emisji reklam
  • nagrywanie reklam (własne studio nagrań)
muzyka radio i video

MUZYKA + REKLAMA
+ VIDEO

Pakiet dla najbardziej wymagających – zapewniający właściwy klimat muzyczny oraz intensywne wsparcie sprzedaży poprzez emisję reklam radiowych i video.

  • odpowiednio dobrana do aury wnętrza i charakteru sklepu
  • dostosowana do pory dnia / tygodnia / specjalnych okazji (np. Boże Narodzenie)
  • muzyka bez opłat do Zaiks/Stoart/Sawp/Zpav
  • zestawy utworów tworzone indywidualnie na każdy dzień
  • baza muzyczna aktualizowana w cyklu miesięcznym
Reklama
  • natychmiastowa emisja dowolnych reklam – bez ograniczeń ilościowych i czasowych
  • emisja ściśle według uzgodnionego media-planu
  • rozszczepienie emisji – różne reklamy w różnych sklepach (w przypadku sieci sklepów)
Inne komunikaty
  • podawanie czasu
  • kartka z kalendarza
  • wschody / zachody słońca / długość dnia
  • lokalna prognoza pogody
  • informacje o godzinach otwarcia sklepu
  • dedykacja piosenki dla klientów sklepu
  • jingle radiowe (np. Tu Radio PEPCO)
  • przywitanie klientów (godzina otwarcia)
  • pożegnanie i podziękowanie za zakupy (godzina zamknięcia)
  • specjalne przekazy dla pracowników w sklepie (przed otwarciem i po zamknięciu)
  • emisja dowolnych materiałów video
    (filmy / plansze / pokazy slajdów)
    w formie reklam / pokazów promocyjnych i filmów instruktażowych (również z YouTube)
  • emisja kartki z kalendarza
  • emisja lokalnej prognozy pogody
  • emisja animowanego logo
  • udostępniamy Media-Box do odbioru kanału, który podłączany jest do (istniejącego w sklepie) systemu nagłośnieniowego oraz sieci internetowej
    (o standardowych parametrach)
  • Media-Box – oprócz dźwięku – emituje obraz video HD (podłączenie do istniejących w sklepie monitorów TV)
  • emisja programu automatyczna (bezobsługowa) zgodnie z grafikiem godzin otwarć sklepu
    (z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy)
  • niezakłócone odtwarzanie muzyki nawet przy przerwach w dostępie do internetu
  • prosty i szybki montaż urządzenia
  • pomoc i serwis techniczny 24/7 na terenie całego kraju
  • produkcja klipów video

Dowiedz się więcej o muzyce dla galerii

Badania przeprowadzone przez instytuty badawcze w USA potwierdziły, iż właściwie dobrana muzyka w miejscu sprzedaży, wydłuża czas przebywania klientów w centrach handlowych i galeriach nawet o 30% zwiększając w ten sposób prawdopodobieństwo dokonania zakupów.

Potwierdzają one również fakt, iż blisko 70% decyzji o dokonaniu zakupów w sklepach zlokalizowanych w galeriach handlowych dokonywanych jest spontanicznie – (reakcja chwili) – i w przeważającej mierze decyduje o tym aura galerii – w tym otoczenie akustyczne – właściwie dobrane dźwięki tworzące właściwą atmosferę w centrum handlowym.

Udowodniono, iż odpowiednio wyselekcjonowane utwory muzyczne działają na klientów relaksująco powodując, iż czują się oni odprężeni i zadowoleni. Tracą wtedy poczucie upływającego czasu i często nawet „bezwiednie” kupują towary, które im się podobają, mimo że przed wejściem do galerii nie planowali ich kupić.

Odpowiednio dobrana muzyka zmniejsza dodatkowo „dystans” pomiędzy sprzedawcą a klientem – ich wzajemna komunikacja zaczyna być bardziej zażyła, sympatyczna, czytelna i zrozumiała, a w efekcie skuteczna. Klienci często czują się wtedy wręcz zobowiązani do dokonania zakupów!

Dobrze dobrana muzyka stwarza też lepszą atmosferę pracy dla personelu. Nie odczuwają zmęczenia, są weselsi, skłonni do żartów, pozytywnie usposobieni zarówno do siebie jak i do klientów. W takiej atmosferze zwiększamy wykorzystanie potencjału każdego pracownika. Personel staje się efektywniejszy i po prostu skuteczniejszy. Takie postawy personelu są bardzo czytelne dla klientów, którzy wyraźniej postrzegają ich profesjonalizm, spokój i wewnętrzny fluid „pozytywności”. Buduje to w szybki sposób doskonałą atmosferę przyjaźni i zaufania – tak bardzo wskazaną dla zwiększania zainteresowania zakupami w galerii.
Z pewnością oprócz haseł takich jak „muzyka bez ZAiKS”, „muzyka bez opłat ZAiKS” czy wreszcie „muzyka bez praw autorskich” słyszałeś też o sygnaturach „copyright by (tutaj wstaw dowolne nazwisko czy nazwę studia)” dopisywanych m.in. na okładkach płyt. To angielskie sformułowanie mówi o tym, że dany utwór ktoś stworzył i jego niezbywalnym prawem jest przyznanie się do tego dzieła przed światem. Samo pojęcie prawa autorskiego definiuje się jako zbiór norm prawnych stanowiących gałąź prawa własności intelektualnej, a jednocześnie definicję tę rozszerza się na prawa należne twórcy dzieła bądź osobie, której zostały one przekazane. Dzięki tym prawom ich właściciel może decydować o losie objętego nimi utworu – czy będzie na nim zarabiał, np. w postaci muzyki bez licencji lub muzyki dla firm, a także w jaki sposób dane dzieło będzie użytkowane publicznie.

Muzyka w sklepie – wolna od opłat (Royalty Free Music) to ogólnie pojęta muzyka bez opłat do ZAIKS, STOART, SAWP czy ZPAV. Co to oznacza w praktyce? Wystarczy jedynie opłacić niewielki miesięczny abonament, bez potrzeby ponoszenia dodatkowych wysokich okosztów tantiem. Będzie to o wiele lepsze rozwiązanie od muzyki komercyjnej, z którą klienci mają styczność na co dzień. Ponadto „Royalty Free Music” daje możliwość stworzenia indywidualnej playlisty dla każdego sklepu z uwzględnieniem jego charakteru, stylu, wyglądu oraz grupy docelowej, do której kierowana jest oferta. Dzięki temu można jeszcze skuteczniej oddziaływać na konsumentów odwiedzających dane miejsce. Decydując się na specjalną muzykę dla sklepu, zyskujesz więcej niż może Ci się wydawać!

Perfekcyjnie dobrane dźwięki (tak naprawdę profesjonalny program radiowy specjalnie przygotowany dla galerii handlowej, zawierający właściwie dobraną muzykę, specjalne i niepowtarzalne jingle jednoznacznie ją identyfikujące – całość perfekcyjnie zmiksowana w jedną całość brzmieniową.

Regularną wymianę muzyki w celu utrzymania ciągłej świeżości brzmienia i aktualności trendów muzycznych. Dobór muzyki w zależności od pór dnia / tygodnia / roku / okoliczności. Stale i konsekwentnie pozyskujemy nowe utwory od niezależnych producentów i wydawców muzycznych.

W chwili obecnej „muzyka bez zaiks” nie ustępuje swoją jakością, różnorodnością i świeżością brzmieniową największym hitom znanym powszechnie z radia i telewizji. Zapoznaj się z szeroką gamą przykładowych brzmień dla Galerii Handlowej.

Przygotowywanie, nagrywanie oraz emisję reklam produktów, towarów i usług dostępnych w galerii oraz promocji, przecen, imprez kulturalnych, happeningów itp. – wszystko to zaplanowane przez specjalistów reklamy radiowej.

Sprzęt emisyjny – jego stałą konserwację i nadzór techniczny.
ZAiKS pobiera pieniądze i rozdysponowuje je między zrzeszonych autorów. Użytkownicy płacą odgórnie ustaloną kwotę zapisaną w tabeli wynagrodzeń – trudno zatem tu mówić o muzyce zwolnionej z opłat czy muzyce bez ZAiKS, gdyż nie jest to muzyka bez licencji. ZAiKS jako organizacja sprawująca pieczę nad twórcami i ich dziełami ma uprawnienia do tego, aby składać pozwy sądowe w imieniu twórców, m.in. o naruszenie praw autorskich.