PAKIET PODSTAWOWY

Radio online

Podstawowy pakiet dla tych przedsiębiorców, którym zależy na pozbyciu się ciszy i zapewnieniu dla klienta właściwego klimatu muzycznego w sklepie.
Muzyka do sklepu

Zarządzanie przez interfejs WWW lub dedykowaną aplikację na urządzenia z Androidem.

  • dostęp do 50 playlist muzycznych!
  • certyfikat potwierdzający brak konieczności wnoszenia opłat do Zaiks/Stoart/Sawp/Zpav
  • starannie wyselekcjonowane utwory bardzo wysokiej jakości artystycznej
  • dostęp ONLINE 24h/dobę z własnego urządzenia (smartfon, tablet, komputer)
Przekaz słowny

Brak, dostępny tylko w pakiecie indywidualnym

Przekaz video

Brak, dostępny tylko w pakiecie indywidualnym

Technika

Dostęp ONLINE 24h/dobę z własnego urządzenia (smartfon, tablet, komputer)

Zalety i korzyści
  • Możliwość sterowania emisją programu przez aplikację Android / Apple
  • Bez umowy
  • Bez formalności
  • Certyfikat legalności
PAKIET INDYWIDUALNY

Oferta indywidualna

Pakiet indywidualny - zapewniający właściwy klimat muzyczny oraz intensywne wsparcie sprzedaży poprzez audiomarketing - emisję reklam radiowych i video.
Muzyka do sklepu
  • odpowiednio dobrana do aury wnętrza i charakteru sklepu
  • dostosowana do pory dnia / tygodnia / specjalnych okazji (np. Boże Narodzenie)
  • muzyka bez opłat do Zaiks/Stoart/Sawp/Zpav
  • zestawy utworów tworzone indywidualnie na każdy dzień
  • baza muzyczna aktualizowana w cyklu miesięcznym
Przekaz słowny

Reklama

  • natychmiastowa emisja dowolnych reklam – bez ograniczeń ilościowych i czasowych
  • emisja ściśle według uzgodnionego media-planu
  • rozszczepienie emisji – różne reklamy w różnych sklepach (w przypadku sieci sklepów)

Inne komunikaty

  • podawanie czasu
  • kartka z kalendarza
  • wschody / zachody słońca / długość dnia
  • lokalna prognoza pogody
  • informacje o godzinach otwarcia sklepu
  • dedykacja piosenki dla klientów sklepu
  • jingle radiowe (np. Tu Radio PEPCO)
  • przywitanie klientów (godzina otwarcia)
  • pożegnanie i podziękowanie za zakupy (godzina zamknięcia)
  • specjalne przekazy dla pracowników w sklepie (przed otwarciem i po zamknięciu)
Przekaz video
  • emisja dowolnych materiałów video
  • (filmy / plansze / pokazy slajdów)
  • w formie reklam / pokazów promocyjnych i filmów instruktażowych (również z YouTube)
  • emisja kartki z kalendarza
  • emisja lokalnej prognozy pogody
  • emisja animowanego logo
Technika
  • udostępniamy Media-Box do odbioru kanału, który podłączany jest do (istniejącego w sklepie) systemu nagłośnieniowego oraz sieci internetowej
  • (o standardowych parametrach)
  • Media-Box – oprócz dźwięku – emituje obraz video HD (podłączenie do istniejących w sklepie monitorów TV)
Zalety i korzyści
  • emisja programu automatyczna (bezobsługowa) zgodnie z grafikiem godzin otwarć sklepu (z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy)
  • niezakłócone odtwarzanie muzyki nawet przy przerwach w dostępie do internetu
  • prosty i szybki montaż urządzenia
  • pomoc i serwis techniczny 24/7 na terenie całego kraju
  • produkcja klipów video

Aplikacja mobilna

Możesz przetestować naszą aplikację mobilną korzystając z konta testowego - login: demo, hasło: demo.

Aplikacja desktopowa

Możesz przetestować naszą aplikację desktopową korzystając z konta testowego - login: demo, hasło: demo.

Pomożemy Tobie dobrać
najlepszą ofertę

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, która oferta będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci podjąć najlepszą decyzję.

Dowiedz się więcej o muzyce dla sklepów i audiomarketingu

Muzyka bez opłat Zaiks – pakiety

Proponujemy trzy rodzaje pakietów muzyki dla sklepów. Pierwszy z nich ogranicza się wyłącznie do muzyki i przeznaczony jest głównie dla osób, którym zależy na stworzeniu specyficznej, wyjątkowej atmosfery. Drugi z nich stanowi połączenie pakietu muzycznego i reklamy, w pakiecie tym dochodzi zatem audiomarketing. Decydują się na niego przede wszystkim handlowcy poszukujący skutecznego wsparcia sprzedaży. Dzięki temu w nienachalny sposób mogą zachęcić klientów do skorzystania z ciekawych ofert i promocji. Na trzeci pakiet składa się z kolei zarówno muzyka, reklama, jak i video. Skupia się zatem nie tylko na zapewnieniu odpowiedniej atmosfery, ale także na emisji reklam radiowych oraz wizualnych. Wybierając muzykę bez Zaiksu, warto przeanalizować dostępne możliwości. Może się okazać, że oprócz tła przyda się również audiomarketing czyli kontent reklamowy.

Muzyka w sklepie i jej zalety

Czy odtwarzanie muzyki w sklepie i audio marketing może przynieść faktyczne korzyści? Oczywiście, że tak! Klienci najchętniej przebywają w pomieszczeniach, gdzie po prostu czują się dobrze. Jeżeli playlista zostanie dobrze dobrana do charakteru sklepu, pomoże stworzyć miłą i przyjazną atmosferę. Zakupy często stanowią dla wielu osób sposób na spędzenie popołudnia lub weekendu, czyli pewną formę aktywnego odpoczynku. Właśnie z tego powodu muzyka może działać kojąco i relaksująco na zmysły klientów. To jednak nie wszystko, jej zadaniem jest również zwiększenie poczucia komfortu oraz zbudowanie przywiązania do marki. Oznacza to więc, że klienci będą chętniej wracać i korzystać usług. Można więc śmiało powiedzieć, że odtwarzana muzyka wpływa na ich aktywność zakupową, a tym samym na wzrost sprzedaży, wydłuża również czas pobytu.

Audiomarketing i muzyka dla sklepów – fakty

Badania przeprowadzone przez instytuty badawcze w USA potwierdziły, iż właściwie dobrana muzyka w miejscu sprzedaży, wydłuża czas przebywania klientów w centrach handlowych i sklepach nawet o 30% zwiększając w ten sposób prawdopodobieństwo dokonania zakupów.

Potwierdzają one również fakt, iż blisko 70% decyzji o dokonaniu zakupów w sklepach zlokalizowanych w centrach handlowych dokonywanych jest spontanicznie – (emocje, reakcja chwili) – i w przeważającej mierze decyduje o tym aura miejsca – w tym otoczenie akustyczne – właściwie dobrane dźwięki tworzące właściwą atmosferę w centrum handlowym.

Udowodniono, iż odpowiednio wyselekcjonowane utwory działają na klientów relaksująco powodując, iż czują się oni odprężeni i zadowoleni. Tracą wtedy poczucie upływającego czasu i często nawet „bezwiednie” kupują towary, które im się podobają, mimo że przed wejściem nie planowali ich kupić.

Odpowiednio dobrana muzyka zmniejsza dodatkowo „dystans” pomiędzy sprzedawcą a klientem – ich wzajemna komunikacja zaczyna być bardziej zażyła, sympatyczna, czytelna i zrozumiała, a w efekcie skuteczna. Klienci często czują się wtedy wręcz zobowiązani do dokonania zakupów!

Dobrze dobrana muzyka stwarza też lepszą atmosferę pracy dla personelu. Nie odczuwają zmęczenia, są weselsi, skłonni do żartów, pozytywnie usposobieni zarówno do siebie jak i do klientów. W takiej atmosferze zwiększamy wykorzystanie potencjału każdego pracownika. Personel staje się efektywniejszy i po prostu skuteczniejszy. Takie postawy personelu są bardzo czytelne dla klientów, którzy wyraźniej postrzegają ich profesjonalizm, spokój i wewnętrzny fluid „pozytywności”. Buduje to w szybki sposób doskonałą atmosferę przyjaźni i zaufania – tak bardzo wskazaną dla zwiększania zainteresowania zakupami w danym lokalu.

Muzyka do sklepu „Royalty Free” kontra komercyjna

Muzyka do sklepu – wolna od opłat tantiem – (Royalty Free Music) to ogólnym ujęciu muzyka bez opłat (tantiem) do Organizacji Zbiorowego Zrządzania Prawami Autorskimi i Pokrewnymi ( tj. Zaiks, Stoart, Sawp i ZPAV). Co to oznacza w praktyce? Wystarczy jedynie opłacić niewielki miesięczny abonament, bez potrzeby ponoszenia dodatkowych kosztów tantiem. Będzie to o wiele lepsze Jest to alternatywne rozwiązanie w stosunku do muzyki komercyjnej, z którą klienci mają styczność na co dzień. Ponadto „Royalty Free Music” również daje możliwość stworzenia indywidualnej playlisty dla każdego sklepu z uwzględnieniem jego charakteru, stylu, wyglądu oraz grupy docelowej, do której kierowana jest oferta. Dzięki temu można jeszcze skuteczniej oddziaływać na konsumentów odwiedzających dane miejsce. Decydując się na naszą ofertę, zyskujesz więcej niż może Ci się wydawać!

Audiomarketing FAQ

Co to jest audiomarketing?

Audiomarketing to sposób wpływania na zachowania konsumenckie, bezpośrednio w miejscu sprzedaży, przy użyciu formatowanych programów muzycznych. Jedną z jego form jest odtwarzanie muzyki w sklepie. Brzmi to może nazbyt banalnie, jednak w praktyce ma bardzo duże znaczenie w procesie zakupowym. Odpowiednio dobrana dla sklepu muzyka wspomaga opracowaną strategię marketingu sensorycznego, a więc takiego, który oddziałuje na klientów poprzez zmysły, w tym również słuch. Badania pokazują, że konsumenci z przyjemnością przebywają w miejscach, gdzie odtwarzana jest muzyka. Tym chętniej w nich zostają, im bardziej odpowiadają im grane utwory. Naszym celem jest zatem zapewnienie jak najlepszej bazy muzycznej, która zachęci Twoich klientów do zakupów. Vigor Multimedia jest firmą oferującą usługi audiomarketingu w galeriach handlowych, sieciach oraz w pojedynczych sklepach. Co ważne, jest to „muzyka bez ZAiKS”  czyli wolna  od opłat do OZZ (tj. Zaiks, Stoart, Sawp, Zpav), a więc bez dodatkowych opłat za prawa autorskie i pokrewne. Co jeszcze warto o niej wiedzieć?

Jak najlepiej wykorzystać audiomarketing?

Jak mówi stare powiedzenie – muzyka łagodzi obyczaje. Warto pójść za tymi słowami krok dalej i zastanowić się nad ich głębszym znaczeniem. Muzyka w codziennym życiu człowieka pełni niezwykle ważną funkcję, bywa katalizatorem emocji. W zależności od rodzaju wywołuje pozytywne lub negatywne odczucia. Z tego względu staje się kluczowym elementem audiomarketingu – narzędzia niezwykle istotnego, wykorzystywanego w wielu obszarach i dziedzinach. Audio marketing oddziałuje na zachowania konsumentów, którzy w emocjach kupują więcej towarów, dokonują mniej przemyślanych decyzji pojawiających się pod wpływem impulsu i „dobrej chwili”. Audiomarketing najlepiej sprawdza się w rozmaitych obiektach handlowych. W zależności od rodzaju asortymentu, jaki posiada dany sklep, tempo i brzmienie piosenek powinno być odpowiednio dopasowane. Na przykład w butikach z ubraniami dobrym rozwiązaniem okazują się wolniejsze, melodyjne utwory. W ten sposób klienci dają się ponieść towarzyszącemu im nastrojowi – działają powoli, znajdują czas na przymierzanie, dopasowywanie kolorów, niespieszne dobieranie dodatków. Nie jest to jednak zasada. Muzykę dopieramy w zależności od klimatu, aranżacji sklepu oraz grupy docelowej. Natomiast w sklepach z akcesoriami do aranżacji wnętrz, meblami i pamiątkami, jak również w kwiaciarniach doskonale pasuje muzyka spokojna czy też odgłosy natury. W przypadku marketów i stoisk spożywczych to szybkie brzmienia przyczynią się do napełniania koszów produktami. Funkcje i zastosowanie audiomarketingu są niezwykle szerokie. Ilustruje on klimat danego pomieszczenia, dlatego w recepcjach hotelowych wszelkie narzędzia audio okazują się niezwykle pomocne. Również właściciele salonów fryzjerskich i kosmetycznych, gabinetów odnowy urody, masaży, SPA mogą na różne sposoby wykorzystać audio marketing. Muzyka z pozytywnym, spokojnym przekazem, np. relaksacyjna lub inspirowana naturą, puszczona podczas wykonywania zabiegów i w poczekalniach wpłynie pozytywnie i kojąco na nerwy klientów.

Muzyka do sklepu – jak ją właściwie dobrać?

Muzyka odtwarzana w sklepie nie może być przypadkowa. Wyobraźmy sobie sytuację, w której klient udaje się do sklepu z asortymentem streetwear. Muzyka klasyczna z pewnością nie zachęci go do zakupów i nie wprawi w dobry nastrój. Potrzebne będą utwory bardziej energetyczne, powiązane z kulturą i modą uliczną. Tematyka jest więc niezwykle ważna i odgrywa kluczową rolę. Oprawa zawsze musi zostać dopasowana do stylu oraz charakteru wnętrza. Gwarantuje to spójność wizerunku, który dla wielu klientów jest równie ważny, co oferowane produkty. Zastanowić należy się także nad grupą docelową, do której kierowana jest oferta. Nieco inny typ muzyki będzie odtwarzany w sklepach z zabawkami, a inny w sportowych.

Radio w sklepie – emitowanie programu z klasycznego radio odbiornika w sklepie – czy to dobry pomysł?

Wielu handlowców zastanawia się po prostu nad włączeniem radia w sklepie. Niekoniecznie będzie to dobry pomył. Dlaczego? Rozgłośnie radiowe często odtwarzają przekazy reklamowe, które klientom nie kojarzą się dobrze lub są konkurencyjne w stosunku do oferowanych produktów. Dodatkowo – program nasycony jest zbyt dużą ilością przekazu słownego i przygnębiających i mało optymistycznych „news’ów”, a nie muzyką. Na co dzień i tak są nimi otaczani w niemal każdym miejscu. Wybierając radio w sklepie, warto skorzystać z oferty i usług audiomarketingu firmy Vigor Multimedia. Przejrzyj naszą ofertę i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić.

Kontakt

Skontaktuj się
z nami!

(pn. – pt. 9:00 – 17:00)